19 دی: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدود کردن تمامی سایت‌های همسریابی خبر داد و گفت: تمامی این سایت‌ها متخلف بوده، به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و هیچ‌گونه مجوز رسمی ندارند.

محمدمهدی تندگویان از ارسال نامه به دادستان کل کشور و پلیس فتا برای مسدودکردن سایت‌های همسریابی خبر داد و اظهارداشت: دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب هم نظر خود را به ما اعلام و تاکید داشت که در کنار بی‌توجهی این سایت‌ها به توسعه امور خانواده شاهد بحث‌های غیراخلاقی و مالی در آنها هستیم و ما در مکاتبه با دادستان کل کشور به این موضوع اشاره و خواستار برخورد قاطع با این سایت‌ها شدیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: تمامی این سایت‌ها متخلف بوده، به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و هیچ‌گونه مجوز رسمی ندارند.

تندگویان ادامه داد: براساس بررسی‌ها توسعه فرهنگ خانواده در این سایت‌ها به درستی شکل نگرفته و به بازار مکاره‌ای برای سودجویی، ترویج روابط خارج از شرع و ازدواج سفید تبدیل شده‌اند و علیرغم سال‌ها فعالیت نتوانسته‌اند گامی موثر برای ازدواج پایدار بردارند.

تندگویان با انتقاد از اینکه سایت‌های همسریابی ‌بنگاه‌های اقتصادی بوده که تنها به فکر سودجویی هستند، تصریح کرد: مردم باید در جریان باشند که هیچکدام از آنها مجوز فعالیت ندارند و همه به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند.

  • نویسنده :
  • منبع : خانه ملت