19 دی: رحمانی فضلی گفت: ما به کشورهای همجوار توصیه کردیم و تذکر دادیم که به هیچ وجه نا امنی و دخالت و هر اقدامی که بخواهد وضع امنیت مردم ما در آن مناطق را دچار خدشه کند را تحمل نمی‌کنیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که درباره قره‌باغ مشکل امنیتی در مرزهای کشورمان داریم؟ اظهار داشت: در شمال کشور ما بین دو کشور اتفاقی افتاده که از نظر وزارت کشور، امنیت داخلی ما که از مرزها تا اقصی نقاط کشور است اولویت بالایی دارد و هر منطقه مرزی ما جزیی از امنیت ملی ماست و نیروهای مسلح و انتظامی ما دقیق مناطق مرزی را کنترل می‌کنند. ما به کشورهای همجوار توصیه کردیم و تذکر دادیم که به هیچ وجه نا امنی و دخالت و هر اقدامی که بخواهد وضع امنیت مردم ما در آن مناطق را دچار خدشه کند را تحمل نمی‌کنیم و امیدواریم با رعایت قوانین و روند جاری اجرای قوانین بین‌المللی که احترام به حاکمیت ملی و حقوق کشورهاست این مسأله حل شود.

وی افزود: امیدواریم با دقتی که خواهند کرد و با استقرار قوی و رصد خوبی که ما در مناطق مرزی داریم‌، در آن مناطق دچار ناامنی نباشیم. برخی گلوله ها به صورت خمپاره به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و از آنها خواستیم که کنترل کنند و اگر ادامه یابد تذکرات قوی‌تر خواهیم داد.

  • نویسنده :
  • منبع : تسنیم