19 دی: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم به دلیل ابتلای به کرونا به بخش مراقبت‌‌های ویژه CCU بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد.

با شیوع موج جدید ویروس کرونا، 50 درصد از ظرفیت بیمارستان یکصد وبیست تختخوابی تأمین اجتماعی قم با تمام امکانات وارد چرخه پذیرش بیماران کرنایی شد.

محمد رضا هدایتی رییس اداره روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان استان قم اظهار داشت: از ابتدای مهرماه تا کنون بیش از 130 بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) بستری و خدمات درمانی لازم به آنان ارائه شده است.

وی در ادامه گفت: مدیریت درمان استان قم در استان از طریق سه مرکزدرمانی سرپایی ویک بیمارستان تامین اجتماعی به بیماران ومراجعین خدمات ارائه می نماید که با توجه به شروع فصل سرما وشیوع موج جدید ویروس کرنا، علاوه بر مدیر درمان استان قم بیش از 60 نفر از پرسنل بیمارستان و واحدهای درمان نیز به ویروس کرنا مبتلا ودر استعلاجی هستند که این امر فشار مضاعفی را بر دوش کادر درمانی وپشتیبانی درمان به وجود می‌آورد.

 

رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان استان قم در ادامه افزود: تیم مدیریتی استان با برنامه ریزی های انجام شده واستفاده از نیروهای بخش های دیگر وهمچنین فراهم نمودن تجهیزات و داروی مورد نیاز تلاش می کنند تا از کیفیت خدمت به بیماران کاسته نشود لذا از شهروندان عزیز درخواست می‌شود به توصیه‌های اعلام شده توسط متخصصان به رعایت نکات بهداشتتی در کاهش فشار کاری کادر درمان وهمچنین سلامت خود، توجه بیشتری داشته باشند.

  • نویسنده :
  • منبع :