19 دی: کمیته امداد استان قم 3 میلیارد و 70 میلیون تومان وجه نقد و 56 هزار ماسک و 19 هزار محلول ضد عفونی کننده به مددجویان آسیب دیده از کرونا کمک کرد.

اکبر میرشکار با اشاره به اینکه خوشبختانه پویش ایران همدل مورد استقبال هم میهنان عزیز به ویژه همشهریان استان قم قرار گرفته است گفت: با افزایش کمک های مؤمنانه مردم، خدمت رسانی این نهاد نیز به خانواده های تحت حمایت مخصوصا خانوارهای آسیب دیده از کرونا نیز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 500 میلیون تومان به 22 هزار و 432 خانوار تحت حمایت، کمک نقدی شده است گفت: در این مدت 56 هزار ماسک و 19 هزار محلول ضد عفونی کننده نیز بین مددجویان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن ابراز تأسف از اینکه 63 نفر از مددجویان این نهاد در استان قم بدلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند تصریح کرد: علاوه بر خدمات عمومی مددجویان، 450 میلیون تومان هم به این خانوارها پرداخت و از آنها دلجویی شد.

میرشکار با اشاره به اینکه کسب و کارهای تعدادی از مجریان طرح های اشتغال نیز در ایام کرونا دچار مشکل شده اند گفت: به این افراد و دیگر مددجویان آسیب دیده نیز 500 میلیون تومان به صورت بلاعوض کمک شد.

وی از عقب افتادن اجاره خانه بسیاری از مددجویان در شرایط سخت کرونا خبر داد و اظهار کرد: 720 میلون تومان هم به عنوان یک مرحله اجاره مسکن فوق العاده به آنها پرداخت کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه تعدادی از مددجویان نیز به این بیماری مبتلا شده اند و حتی بعضی از آنها هم اکنون هم با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند افزود: 900 میلیون تومان هم برای جبران خسارت درمانی به آنها کمک شد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشورمان گفت: با توجه به اینکه مددجویان این نهاد به دلیل مشکلات مالی امکان تقویت سیستم ایمنی بدن خود را ندارند، از مردم نیکوکار و خیران خواستارم تا با افزایش کمک های خود امدادگران کمیته امداد را در خدمت بیشتر به این خانوارها یاری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :