19 دی: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه پس از حدود یک هفته‌ حضور در بیمارستان، با بهبود نسبی از بیماری کرونا؛ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره قرنطینه خود را به دفتر کارش در این سازمان منتقل کرد.

 «محمدباقر نوبخت» با انتشار متنی از مراقبت‌های مسئولانه و دلسوزانه کادر درمان و عزیزانی که در این بهبودی نقش داشتند، تشکر و برای ملت عزیز ایران آرزوی سلامتی و برای مبتلایان شفای عاجل مسئلت کرد.

وی دراین پیام نوشته، با اجازه پزشکان محترم، از امروز (۲۴ مهرماه) دوره قرنطینه‌ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دفترم در سازمان برنامه و بودجه منتقل کردم، تا با یاری مستمر همکاران سخت‌کوشم برای «پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان در مهرماه»، «تکمیل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»، «تکمیل پرداخت اعتبارات تکمیل طرح‌های عمرانی»، «تأدیه مطالبات باقی‌مانده کادر بهداشت و درمان» و «صدور مجوز فوق‌العاده شغل ویژه برای افراد مشمول با اعلام اعتبار مورد نیاز از سوی وزارت بهداشت» اقدام کنیم.
نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۹ مهرماه در پیام توئیتری نوشت که پس از معاینه در یک مرکز درمانی و دریافت پاسخ مثبت تست تشخیص کرونا به توصیه پزشکان و برای بررسی بیشتر تحت نظر هستم.

  • نویسنده :
  • منبع :