19 دی آنلاین: معاون وزیر ارتباطات گفت: شب گذشته سامانه زیرساخت بزرگترین حمله DDOS در سالهای اخیر به لحاظ تعداد بسته در ثانیه را به مقصد یکی از اپراتورهای کشور شناسایی و مقابله کرد.
بهزاد اکبری- مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت- با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی(ایکس) اظهار کرد: شب گذشته سامانه زیرساخت بزرگترین حمله DDOS در سالهای اخیر به لحاظ تعداد بسته در ثانیه را به مقصد یکی از اپراتورهای کشور شناسایی و مقابله کرد.
وی افزود: این حمله بیش از ۷۲۰ میلیون بسته در ثانیه بود که ۵۰۲ pps آن با سامانه خود زیرساخت و مابقی در خارج از کشور مقابله شد.
اکبری گفت: این حمله که از ۱۲۵۰۰۰ منبع توزیع شده در سراسر دنیا انجام گرفت، یکی از ۱۲ حمله بزرگ جهان به لحاظ تعداد بسته در ثانیه بود.
وی افزود: این حمله بیش از ۷۲۰ میلیون بسته در ثانیه بود که ۵۰۲ pps آن با سامانه خود زیرساخت و مابقی در خارج از کشور مقابله شد.
اکبری گفت: این حمله که از ۱۲۵۰۰۰ منبع توزیع شده در سراسر دنیا انجام گرفت، یکی از ۱۲ حمله بزرگ جهان به لحاظ تعداد بسته در ثانیه بود.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/96033












