19 دی: مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده هشت محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی ظهر فردا (چهارشنبه) اعلام می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه سایپا، مراسم قرعه کشی هشت محصول این گروه خودروسازی شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا، ساینا، سه مدل وانت نیسان و پادرا پلاس با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش سایپا ۷۲۴ هزار و ۶۸۴ نفر شرکت کردند که ۷۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش، هفت هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد همین تعداد هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق‌دار عرضه می‌شود. علاوه بر آن یک هزار دستگاه تیبا۲، ۵۰۰ دستگاه ساینا، یک هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، یک هزار و ۸۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، یک هزار و ۸۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۱۰۰ دستگاه پادرا پلاس عرضه خواهد شد.

هر چند گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند. منتخبان فرصت دارند که تا ۷۲ ساعت پس از اعلام نتایج نسبت به پرداخت کل وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :