19 دی آنلاین: نشست مسئولان اتاق اصناف کشور و امنای بازار با سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، سید محمد اتابک وزیر صمت در نشست امروز (پنجشنبه) با یادآوری دستور مساعد رئیسجمهور در حل برخی مشکلات ساختاری و مالی بازار گفت: آقای دکتر پزشکیان به دنبال گشایش در مسائل موجود هستند و امیدوارم با تغییر برخی مولفههای قانونی و تکالیف ابلاغی به دستگاههای اجرایی، زمینه حل مشکلات فراهم شود.
وی افزود: بر اساس دستور رئیسجمهور وزارت صمت موارد یاد شده در نشست قبلی را با جدیت پیگیری خواهد کرد.
وی افزود: بر اساس دستور رئیسجمهور وزارت صمت موارد یاد شده در نشست قبلی را با جدیت پیگیری خواهد کرد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/96183












