19 دی آنلاین: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیهای از آحاد مردم برای شرکت در تجمع بزرگ محکومیت تخریبگران و عناصر تروریست و داعشی وابسته به آمریکا و صهیونیست که امروز ساعت ۱۴ از میدان جهاد به سمت میدان آستانه این شهر برگزار میشود، دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی قم دراین اطلاعیه آمدهاست: اتفاقات تلخ تروریستی شبهای گذشته در تهران و برخی مناطق کشور به وضوح نشان داد که نبرد آشکار آمریکا و صهیونیزم جهانی علیه ملت ایران وارد مرحله خطیر جدیدی شدهاست و بعد از انسجام اجتماعی بینظیر ملت ایران در جنگ ۱۲ روزه، دشمن مستکبر و صهیونیستی، طراحی حمله به قلمرو ایران بزرگ و ملت عزیز ایران را از فاز نظامی به فاز عملیات تروریستی، اغتشاش، آشوب و تخریب اموال مردم اماکن مقدسه و توهین به مقدسات تغییر دادهاست و عملیات تروریستی اغتشاشگران و آشوبگران خشونتطلب با حمایت آشکارِ قاتل ملت ایران، ترامپ جنایتکار و دستیار وحشیاش نتانیاهو فضای امن روانی و اجتماعی مردم را هدف قرار داد.
اطلاعیه حاکیست: روشن است که مردم هرگز با مزدوران بیگانه همراهی نمیکنند و میدانند کسانی که معیشتشان در تخریب وآشوب است هرگز دغدغهمند معیشت و معاش آنها نیستند. مردم مرزِ آشکار، بین اعتراض و اغتشاش و بین مطالبهگری و تخریب قائلند و هرگز تمنای عقبگرد به حکومت مرتجع و فاسد پهلوی و یا وابستگی به بیگانگان و اجانب را ندارند و دست سیستم های جهانی در سوریه سازی و لیبیسازی ویرانسازی از ایران بزرگ و تجزیه ایران را خواندهاند و اجازه جولان عناصر باطل در خیابانهای این سرزمین پاک را به آشوبگران نمیدهند.
اطلاعیه ادامه یافتهاست: به همین منظور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد ملت یکپارچه ایران دعوت میکند تا در تجمع بزرگ مردمی محکومیت عملیات تروریستی عوامل آمریکایی صهیونیستی که روز دوشنبه ۲۲ دیماه در سراسر کشور برگزار میشود شرکت نمایند. این مراسم در شهر مقدس قم از ساعت ۱۴:۰۰ از میدان جهاد به سمت میدان آستانه آغاز میشود.
گفتنی است به صورت همزمان تجمعهای بزرگی نیز در سایر مناطق استان برگزار خواهد شد، در همین رابطه مردم مومن و انقلابی سلفچگان قم، ساعت ۱۴ از مسیر میدان ولیعصر، بلوار امام رضا(ع) یادمان شهدای گمنام، تجمع پرشور خود را ترتیب خواهند داد.
در همین حال روابط عمومی استانداری قم اعلام کرد که جهت شرکت در راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردمی در محکومیت اقدامات تروریستی عوامل آمریکایی و صهیونیستی و نشان دادن اقتدار و وحدت ملی، ساعت کار ادارات استان در روز جاری تا ساعت ۱۳ اعلام می گردد.
اطلاعیه حاکیست: روشن است که مردم هرگز با مزدوران بیگانه همراهی نمیکنند و میدانند کسانی که معیشتشان در تخریب وآشوب است هرگز دغدغهمند معیشت و معاش آنها نیستند. مردم مرزِ آشکار، بین اعتراض و اغتشاش و بین مطالبهگری و تخریب قائلند و هرگز تمنای عقبگرد به حکومت مرتجع و فاسد پهلوی و یا وابستگی به بیگانگان و اجانب را ندارند و دست سیستم های جهانی در سوریه سازی و لیبیسازی ویرانسازی از ایران بزرگ و تجزیه ایران را خواندهاند و اجازه جولان عناصر باطل در خیابانهای این سرزمین پاک را به آشوبگران نمیدهند.
اطلاعیه ادامه یافتهاست: به همین منظور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آحاد ملت یکپارچه ایران دعوت میکند تا در تجمع بزرگ مردمی محکومیت عملیات تروریستی عوامل آمریکایی صهیونیستی که روز دوشنبه ۲۲ دیماه در سراسر کشور برگزار میشود شرکت نمایند. این مراسم در شهر مقدس قم از ساعت ۱۴:۰۰ از میدان جهاد به سمت میدان آستانه آغاز میشود.
گفتنی است به صورت همزمان تجمعهای بزرگی نیز در سایر مناطق استان برگزار خواهد شد، در همین رابطه مردم مومن و انقلابی سلفچگان قم، ساعت ۱۴ از مسیر میدان ولیعصر، بلوار امام رضا(ع) یادمان شهدای گمنام، تجمع پرشور خود را ترتیب خواهند داد.
در همین حال روابط عمومی استانداری قم اعلام کرد که جهت شرکت در راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردمی در محکومیت اقدامات تروریستی عوامل آمریکایی و صهیونیستی و نشان دادن اقتدار و وحدت ملی، ساعت کار ادارات استان در روز جاری تا ساعت ۱۳ اعلام می گردد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/96643












