۱۹ دی آنلاین: استاندار قم با حضور در یکی از مراکز درمانی از برخی همشهریان این استان که در اغتشاشات اخیر مجروح شدند، عیادت کرد.
به گزارش استانداری قم، اکبر بهنام جو روز چهارشنبه در این عیادت، آخرین روند درمانی مجروحان مورد بررسی قرار داد و از تلاشها و زحمات کادر درمان در ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد.
گفتنی است در پی اغتشاشات و تحرکات تروریستی عناصر مزدور در قم طی هفته گذشته شماری از مردم و حافظان امنیت در این استان مجروح شدند.
گفتنی است در پی اغتشاشات و تحرکات تروریستی عناصر مزدور در قم طی هفته گذشته شماری از مردم و حافظان امنیت در این استان مجروح شدند.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/96835












