۱۹ دی آنلاین: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: سه شکارچی غیربومی که در داخل تالاب مره در حال شکار بودند، با حضور به موقع محیط‌بانان شناسایی شدند.
محمدرضا عابدی مقدم گفت: یک نفر از شکارچیان دستگیر و دو نفر دیگر با استفاده از تاریکی شب فرار کردند که هر سه نفر به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
وی با بیان اینکه هرگونه شکار و صید پرندگان و جانوران وحشی ممنوع و مشمول مجازات خواهد بود، تصریح کرد: تالاب مره زیستگاهی بی‌بدیل در کویر مرکزی ایران بوده و سالانه میزبان هزاران پرنده مهاجر در پاییز و زمستان است.
  • نویسنده :
  • منبع :