۱۹ دی آنلاین: جمعی از غرفه داران و مال باختگان بازارچه جنت امروز (یکشنبه) در مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند و خواستار جبران خسارات شدند.
پس از حادثه آتش سوزی بازار جنت در هفته گذشته، کسبه و مال باختگان این بازار امروز (یکشنبه) در مقابل ساختمانهای شورای شهر و شهرداری تهران تجمع کردند و خواستار رسیدگی سریع تر نسبت به جبران خسارات و ساخت مجدد بازارچه در محل فعلی شدند.
کسبه این بازار از شهردار تهران تقاضای رسیدگی هرچه سریع تر نسبت به جبران خسارات وارده را داشتند و خواستار راه اندازی مجدد کسب و کارشان تا پیش از شب عید شدند.
در ادامه مقرر شد نمایندگان کسبه با شهردار تهران و مدیران متولی شهری دیدار کنند و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات آنها صورت بگیرد.
کسبه این بازار از شهردار تهران تقاضای رسیدگی هرچه سریع تر نسبت به جبران خسارات وارده را داشتند و خواستار راه اندازی مجدد کسب و کارشان تا پیش از شب عید شدند.
در ادامه مقرر شد نمایندگان کسبه با شهردار تهران و مدیران متولی شهری دیدار کنند و اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات آنها صورت بگیرد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/98033












