19 دی: دادستان نظامی استان خراسان رضوی گفت: پرونده‌ای در دادسرای نظامی درخصوص مرگ یک فرد در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی تشکیل شده است.

مهدی اخلاقی از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک فرد در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی افزود: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده‌اند.

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه‌برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

اخلاقی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

اخیرا ویدئوی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک مامور پلیس در واکنش به فحاشی فردی که دستگیر شده از گاز فلفل و شوکر استفاده کرده است.

همچنین ادعا شده که این فرد "بر اثر خفگی با گاز فلفل در خودروی نیروی انتظامی جان باخته است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد که پرونده‌ای در دادسرای نظامی درخصوص مرگ یک فرد در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی تشکیل شده است.

همچنین سردار "محمد کاظم تقوی" فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه خاطر نشان کرد: موضوع به صورت ویژه بررسی و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع : میزان