19 دی آنلاین: مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان قم از امدادرسانی و رهاسازی حادثه دیدگان حادثه تصادف خودروهای پراید و خاور در محور سلفچگان به ساوه خبر داد.
محمدرضا بهرامی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۹روز یکشنبه ۲۶ بهمن، خبری مبنی بر تصادف خودروهای پراید و خاور با ۳ حادثهدیده در محور سلفچگان به ساوه (سه راهی تفرش)، از طریق عوامل اورژانس، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان اعلام شد.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان قم ادامه داد: نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات سلفچگان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و به رهاسازی پرداختند.
بهرامی با بیان اینکه متأسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، افزود: فرد جانباخته به مراجع قضایی تحویل داده شد و یک مصدوم برای ادامه درمان به اورژانس منتقل شد؛ این عملیات در ساعت ۱۱:۵۴ به پایان رسید.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان قم ادامه داد: نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات سلفچگان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و به رهاسازی پرداختند.
بهرامی با بیان اینکه متأسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، افزود: فرد جانباخته به مراجع قضایی تحویل داده شد و یک مصدوم برای ادامه درمان به اورژانس منتقل شد؛ این عملیات در ساعت ۱۱:۵۴ به پایان رسید.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/98386












