19 دی آنلاین: معاون اجرایی اورژانس پیش‌بیمارستانی قم از بهسازی شش دستگاه آمبولانس این مجموعه با مشارکت یک خیر حوزه سلامت خبر داد.
مهدی فراهانی روز دوشنبه با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت ناوگان امدادی استان اظهار کرد: بهسازی و نوسازی آمبولانس‌ها نقش بسزایی در افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی دارد و این اقدام خیرخواهانه گامی مؤثر در راستای تقویت توان عملیاتی اورژانس قم به شمار می‌رود.
معاون اجرایی اورژانس پیش‌بیمارستانی قم با بیان اینکه ناوگان اورژانس استان به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است، افزود: هرگونه اقدام در حوزه بهسازی تجهیزات و خودروهای امدادی، مستقیماً در ارتقای سطح ایمنی بیماران و مصدومان و افزایش رضایتمندی مردم تأثیرگذار خواهد بود.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خیرین نیک‌اندیش حوزه سلامت، از آن‌ها دعوت کرد با مشارکت در بهسازی و تجهیز ناوگان اورژانس، همچون گذشته یاری‌گر نظام سلامت استان باشند و نقش مؤثری در نجات جان هم‌استانی‌ها ایفا کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :