19 دی آنلاین: مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از تکمیل ظرفیت مجوز استخدامی وزارت بهداشت تا یک ماه آینده خبر داد.
دکتر شاهرخ رامزی درباره جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت اظهار کرد: حدود 11هزار مجوز این وزارتخانه، آزاد باقیمانده و براساس هماهنگی‌هایی که با سازمان اداری و استخدامی انجام داده‌ایم فرآیند تکمیل ظرفیت پست‌ها و مجوزهای باقیمانده تا یک ماه آینده شروع می‌شود.
او درباره وضعیت فراوانی گروه‌ها گفت: بیشترین تعداد فراوانی در حوزه پرستاری و گروه پرستاری است؛ به نحوی که حدود 11هزار مورد از مجموع 27هزار مجوز برای پرستاری بود. 

  • نویسنده :
  • منبع :