۱۹ دی آنلاین: رئیس قوه قضائیه گفت: راه نورانی امام خامنه‌ای تا نصرت نهایی ادامه دارد.
زبان از بیان و توصیف خصایل و سجایای رهبر الهی و شهیدمان عاجز است؛ فَما یُحیطُ المادِحُ وَصفَک؛ ‌کسی که تو را مدح می‌کند، نمی‌تواند به توصیف تو دست پیدا کند.
امام خامنه‌ای عزیز و شهید، در اوج یقین بودند و همین یقین اعلی، ایشان را در مسیر مبارزه با ظلمه عالم، استوار و ثابت قدم نگاه داشت و بدین واسطه در طول حیات طیبه‌ی این رهبر الهی، ذره‌ای شک و تردید و سستی در پیمودن مسیر حق مشاهده نشد.
رهبری الهی و شهید ما، مستجاب الدعوة است؛ همانطور که دعاهای وارزقنا الشهادة فی سبیلک ایشان اجابت شد، بدون‌تردید دعای ایشان برای اضمحلال دستگاه کفر و سلطه نیز اجابت می‌شود.
اینجانب، با قلبی محزون و چشمانی گریان، شهادت قائد امت، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (قدس سره) را به محضر حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و ملت ایران و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت می‌گویم.
شهادت رهبر فرزانه و حکیم و شجاع و بصیرمان ثُلمه‌‌ای عظیم و غمی جانکاه است؛ روحمان فسرده و قلوبمان ماتمکده است، لکن استمرار راه نورانی امام شهیدمان، ضرورتی انکارناپذیر است؛ اکنون در میانه نبرد با شقی‌ترین اشقیاء هستیم؛ باید با عزمی راسخ‌تر، طومار کفار عصر حاضر را بپیچیم؛ 
رژیم خبیث آمریکا و‌صهیون ذلیل و زبون بداند که ملت بزرگ ایران هرگز از خون رهبر  قهرمان خویش نخواهد گذشت؛ همان گونه که از  جنایات شاه معدوم و صدام متجاوز که مزدوران حقیر استکبار بودند، نگذشت‌.
امروز رژیم آمریکا منفورترین رژیم در جهان است و نظام استکبار می داند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده  های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد.
بدون‌تردید روح ملکوتی امام شهیدمان، حامی و پشتیبان اصلی ما در این نبرد مقدس است. آنچه تسکین آلام است و موجب رضاى روح الهى امام شهیدمان می‌شود به سرانجام رسانیدن راه ایشان و استمرار قدرتمندانه‌ی آرمان‌هاى معظّم‌له است؛ در این مسیر نورانی و الهی، هیچ تعلل و تأخیری جایز نیست.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
غلامحسین محسنی اژه‌ای"
  • نویسنده :
  • منبع :