۱۹ دی آنلاین: مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با اشاره به آسیب های وارده به بیمارستان گاندی تهران در جریان حملات تجاوزکارانه صهیونیستی - امریکایی به خاک ایران اسلامی، از وقوع این حادثه عمیقا ابراز نگرانی کرده است.
تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: گزارشها در خصوص آسیب دیدن بیمارستان گاندی تهران در جریان بمباران امروز پایتخت ایران، بسیار نگرانکننده است.
آدهانوم در ادامه افزوده است: سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی و تأیید این حادثه است،. اما این موضوع یادآوری میکند که باید تمام تلاشها انجام شود تا مراکز درمانی درگیر این درگیریهای جاری نشوند.
به گفته مدیرکل سازمان بهداشت جهانی، مراکز بهداشتی و درمانی طبق حقوق بشردوستانه بینالمللی تحت حفاظت هستند و سلامت، هدف حمله نیست.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز روز دوشنبه اعلام کرد که پنج بیمارستان و مرکز درمانی در جریان حمله تروریستی و تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی و امریکا به کشور، دچار آسیب و تخریب شده است و به همین دلیل تعدادی از این مراکز درمانی به واسطه احتمال حمله مجدد، تخلیه شدهاند.
آدهانوم در ادامه افزوده است: سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی و تأیید این حادثه است،. اما این موضوع یادآوری میکند که باید تمام تلاشها انجام شود تا مراکز درمانی درگیر این درگیریهای جاری نشوند.
به گفته مدیرکل سازمان بهداشت جهانی، مراکز بهداشتی و درمانی طبق حقوق بشردوستانه بینالمللی تحت حفاظت هستند و سلامت، هدف حمله نیست.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز روز دوشنبه اعلام کرد که پنج بیمارستان و مرکز درمانی در جریان حمله تروریستی و تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی و امریکا به کشور، دچار آسیب و تخریب شده است و به همین دلیل تعدادی از این مراکز درمانی به واسطه احتمال حمله مجدد، تخلیه شدهاند.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/99107












