۱۹ دی آنلاین: استاندار قم با حضور در یک مرکز نظامی، ضمن تبریک سال نو، از تلاشها و ایثارگریهای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور قدردانی کرد.
به گزارش استانداری قم، اکبر بهنامجو در چهارمین روز از سال ۱۴۰۵، با حضور در یک مرکز نظامی، ضمن تبریک سال نو، از زحمات و فداکاریهای دلاورمردان ارتش در صیانت از امنیت و تمامیت ارضی کشور تقدیر کرد.
استاندار قم در این بازدید با اشاره به نقش راهبردی ارتش در حفظ استقلال و امنیت کشور، اظهار داشت: نیروهای مخلص و جانبرکف ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی در برابر تهدیدات و تجاوزات دشمنان حضور داشتهاند.
وی با تأکید بر اهمیت آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح، افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار، از خودگذشتگی و تلاشهای شبانهروزی فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح است.
بهنامجو همچنین با قدردانی از خدمات ارتشیان، نقش ایشان را در توان دفاعی کشور حائز اهمیت دانست و برای تمامی کارکنان و نیروهای ارتش در سال جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
استاندار قم در این بازدید با اشاره به نقش راهبردی ارتش در حفظ استقلال و امنیت کشور، اظهار داشت: نیروهای مخلص و جانبرکف ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی در برابر تهدیدات و تجاوزات دشمنان حضور داشتهاند.
وی با تأکید بر اهمیت آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح، افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار، از خودگذشتگی و تلاشهای شبانهروزی فرزندان این مرز و بوم در نیروهای مسلح است.
بهنامجو همچنین با قدردانی از خدمات ارتشیان، نقش ایشان را در توان دفاعی کشور حائز اهمیت دانست و برای تمامی کارکنان و نیروهای ارتش در سال جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/99579












