19 دی آنلاین: از روز شنبه ۱۵ فروردین، تا اطلاع ثانوی، حداقل ۳۰ درصد از شعب بانکها، شامل شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات، دایر خواهند بود.
طبق گفته استاندار تهران واحدهای پشتیبان ستادی و فنی بانکها با حداقل ۲۰ درصد از نیروهای خود به فعالیت ادامه خواهند داد.
حداقل ۳۰ درصد شعب بانکها، از جمله شعب ارزی و دارای صندوق امانات، فعال خواهند بود و واحدهای پشتیبان ستادی و فنی نیز با ۲۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی به کار خود ادامه میدهند.
حداقل ۳۰ درصد شعب بانکها، از جمله شعب ارزی و دارای صندوق امانات، فعال خواهند بود و واحدهای پشتیبان ستادی و فنی نیز با ۲۰ درصد ظرفیت نیروی انسانی به کار خود ادامه میدهند.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/99790












