۱۹ دی آنلاین: معاون اول رئیس‌جمهور در تماسی تلفنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر، از خدمات و تلاش‌های موثر امدادگران این جمعیت در شرایط جنگی کشور برای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.
محمدرضا عارف در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امدادی و آرزوی توفیق برای مجموعه هلال‌احمر، اظهار کرد: بر خود لازم دانستم از زحمات ارزشمند جنابعالی و همکارانتان صمیمانه قدردانی کنم.
وی با بیان اینکه حضور میدانی مدیران و جهاد امدادگران هلال احمر و تعامل صمیمانه با مردم، موجب دلگرمی و افزایش اعتماد عمومی‌شده است، افزود: عملکرد مجموعه هلال‌احمر در این عرصه، شایسته تقدیر و حاکی از روحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری بالای این مجموعه است.
عارف همچنین تأکید کرد: مجموعه هلال‌احمر در انجام این مأموریت خطیر، کارنامه‌ای قابل قبول و درخور تحسین از خود به جای گذاشته است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این گفت وگو گزارشی از اقدامات و خدمات ارائه‌شده به هموطنان را به معاون اول رییس جمهور ارائه کرد.
  • نویسنده :
  • منبع :