19 دی آنلاین: رئیس سازمان انرژی اتمی در نامه‌ای اعتراضی به آژانس، اعلام کرد، سکوت این نهاد بین‌المللی در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، صرفاً بی‌عملی نیست؛ بلکه همدستی آشکار با جنایتکاران است.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی حملات ظالمانه و غیرقانونی به مراکز هسته‌ای کشور، نامه‌های اعتراضی به مدیرکل آژانس ارسال کرده‌ است.
اسلامی در این نامه‌ها تاکید کرده که قصور تاریخی، اندک اعتبار باقیمانده آژانس را نابود خواهد کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :