19 دی آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: متجاوزان آمریکایی -"صهیونیستی ظهر امروز به ۲ نقطه خارج از محدوده شهری قم حمله کردند.
به گزارش استانداری قم، مرتضی حیدری روز شنبه در این زمینه اظهارداشت: ظهر امروز دشمنان متجاوز آمریکایی صهیونیستی ۲ نقطه خارج از محدوده شهری قم را با پرتابه‌های خود مورد اصابت قرار دادند؛ این حمله خسارت جانی در پی نداشته است.
متجاوزان آمریکایی - صهیونیستی بامداد امروز نیز نقاطی از بیرون شهر قم را مورد حمله قرار دادند.

  • نویسنده :
  • منبع :