19 دی آنلاین: سازمان اورژانس استان تهران از شهادت ۶ کودک در حملات بامداد امروز خبر داد.
سازمان اورژانس استان تهران اعلام کرد: در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی بامداد امروز به استان تهران، متأسفانه جمعی از غیرنظامیان، از جمله کودکان بیدفاع، جان خود را از دست دادند.
در این حملات، چهار دختربچه و دو پسر زیر ۱۰ سال به شهادت رسیدند؛ کودکانی که قربانی خشونتی شدند که هیچ نسبتی با زندگی کودکانه و بیگناه آنان نداشت.
در این حملات، چهار دختربچه و دو پسر زیر ۱۰ سال به شهادت رسیدند؛ کودکانی که قربانی خشونتی شدند که هیچ نسبتی با زندگی کودکانه و بیگناه آنان نداشت.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/99967












