رسانه | صفحه 38
مخالفين برجام را كنار بزنيد پنجشنبه 15 دی 1401

مخالفين برجام را كنار بزنيد

19 دی: در حال حاضر اين جريان حاكم در قدرت، به طرز محسوسي همه تلاش خود را براي حفظ قدرت انحصاري و نفي هر چه و هر كس كه غير از خودش است معطوف كرده و مجدانه با به فرجام رسيدن برجام و افزايش ثروت ملي و ارزش پول ملي مخالفت و سنگ‌اندازي مي‌كند. اين جريان خاص محدود، در واقع درد قدرت دارد اما آن را با پوشش دفاع از ولايت مطرح مي‌كند .

واقعا مقصر روحانی است؟! پنجشنبه 15 دی 1401

واقعا مقصر روحانی است؟!

19 دی: برخی سخنان از سوی دولتمردان جز اینکه هزینه‌ها را افزایش دهد، دستاوردی ندارد. دولت اعلام کرده که خزانه خالی را تحویل گرفته است اما حسن روحانی چندی پیش اعلام کرد که خزانه و صندوق ارزی به میزان کافی پر بوده است.

زنگ خطر افول جدی قالیباف با انتخاب رئیس «دیوان محاسبات» پنجشنبه 15 دی 1401

زنگ خطر افول جدی قالیباف با انتخاب رئیس «دیوان محاسبات»

19 دی: مجلس یازدهم در اقدامی عجیب به گزینه محمدباقر قالیباف برای ریاست دیوان محاسبات رأی نداد.

واکنش سفارت ایران در فرانسه به کاریکاتور شارلی ابدو چهارشنبه 14 دی 1401

واکنش سفارت ایران در فرانسه به کاریکاتور شارلی ابدو

19 دی: سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در بیانیه‌ای نوشت: اقدام نشریه شارلی ابدو طبق اصول و موازین حقوق بین‌الملل نه تنها با اصل آزادی بیان قابل توجیه نیست بلکه هتک حرمت شخصیت‌ها و ملت‌ها و راه‌اندازی کارزار دروغ‌پراکنی و نفرت افکنی و مصداق بارز نقض حقوق بشر است.

مشکلی که بعد از فیلترینگ برای ایرانی ها ایجاد شد چهارشنبه 14 دی 1401

مشکلی که بعد از فیلترینگ برای ایرانی ها ایجاد شد

19 دی: کاربران در طول ۳ ماه گذشته مجبور شده‌اند برای دسترسی به اینترنت جهانی از فیلترشکن‌های متفاوت استفاده کنند و گاهی برای خرید وی‌پی‌ان‌ها هزینه‌های گزافی را بپردازند. با این همه اما چندی پیش وزیر ارتباطات دلیل کندی سرعت اینترنت برای کاربران را استفاده از فیلترشکن عنوان کرد.

پیام تلخِ تیک‌ آبی رییس ‎جمهور چهارشنبه 14 دی 1401

پیام تلخِ تیک‌ آبی رییس ‎جمهور

19 دی: روزنامه هم‌میهن نوشت: اینکه رئیس‌جمهور و اعضای دولتش، همزمان با استفاده از پلتفرم‌های فیلترشده، فیلترینگ را به‌بهانه شرایط، توجیه می‌کنند، نکته‌ای تناقض‌آمیز است.

به جای آنكه خودتان را سپر دين كنيد، دين را سپر خود می كنيد سه شنبه 13 دی 1401
انتقاد عباس عبدی به سخنان سید احمد خاتمی؛

به جای آنكه خودتان را سپر دين كنيد، دين را سپر خود می كنيد

19 دی: سخنان هفته گذشته آقاي سيداحمد خاتمي، امام جمعه محترم تهران نشان داد كه دست‌اندركاران امور همچنان مي‌كوشند كه خود و كاستي‌هاي موجود را پشت موضوع ديگري چون دين قرار دهند و از طريق تمسك به دين، مخالفان و منتقدان خود را تخطئه كنند، در حالي كه واقعيت چنين نيست.

الان وزیر اطلاعات نیستید که بگویید سندم محرمانه است! دوشنبه 12 دی 1401

الان وزیر اطلاعات نیستید که بگویید سندم محرمانه است!

19 دی: اگر فرصت داشتید سندی را که بر اساس آن یکی از کاندیداهای انتخابات۹۲ ردصلاحیت شد منتشر کنید. در آن قضیه حرفهای جدی در مورد شما مطرح است که هرگز به آنها پاسخ نگفته اید. از کجا معلوم که همان سند را یهودی های صهیونیست، پااندازی نکرده باشند؟!

اگر حکومت دینی را کارآمد می‌کردیم الان حجاب مسئله کشور نبود دوشنبه 12 دی 1401
روزنامه جمهوری اسلامی:

اگر حکومت دینی را کارآمد می‌کردیم الان حجاب مسئله کشور نبود

19 دی: مهمترین دغدغه امام خمینی در اواخر عمر شریف شان "کارآمدی حکومت دینی" بود، ولی افسوس که روحانیت و متولیان امور این دغدغه را جدی نگرفتند، یا برای اثبات کارآمدی به کجراهه رفتند، و همین عامل دین گریزی طیف وسیعی از دختران و پسران این سرزمین است.

علی ربیعی: الان بهترین زمان، برای اصلاحات است؛ فردا دیر است یکشنبه 11 دی 1401

علی ربیعی: الان بهترین زمان، برای اصلاحات است؛ فردا دیر است

19 دی: سخنگوی دولت دوازدهم گفت: اکنون که منحنی اعتراضات خیابانی و فیزیکی افول کرده، بهترین و مناسب‌ترین زمان، برای دادن سیگنال‌های اصلاحی و حتی اعلام برخی سیاست‌های اجتماعی نوین است.

تایمز اسرائیل: ایران حمله به پایگاه ما را شبیه‌سازی کرد یکشنبه 11 دی 1401

تایمز اسرائیل: ایران حمله به پایگاه ما را شبیه‌سازی کرد

19 دی: یک رسانه صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ را شبیه سازی کرده است.

هشدار روزنامه اصولگرا درباره تکرار اعتراضات شنبه 10 دی 1401

هشدار روزنامه اصولگرا درباره تکرار اعتراضات

19 دی: رسانه اصولگرا خواستار اصلاح روش های مدیریتی و حکمرانی شد.

سانسور روزنامه دولت، حد و مرز نمی‌شناسد شنبه 10 دی 1401

سانسور روزنامه دولت، حد و مرز نمی‌شناسد

19 دی: روزنامه ایران، انتقادات شدید مراجع تقلید از ناکارآمدی دولت سیزدهم را در خبر دیدار قالیباف با آنان سانسور و تحریف کرد.

آقای رئیسی! نوک پیکان حمله را به سمت خودتان برگردانده اید شنبه 10 دی 1401

آقای رئیسی! نوک پیکان حمله را به سمت خودتان برگردانده اید

19 دی: رییس‌جمهور بارها از شگرد «ادغام منتقد و طرف انتقاد» در اظهارات خود استفاده کرده‌اند. این شگرد شاید به فرد این امکان را بدهد که در جایگاه یک منتقد، از بار فشار روانی ناشی از عدم کارایی خود در کنترل اوضاع بکاهد. اما در شرایط نابسامان اقتصادی و اجتماعی کشور، این شگرد ثمربخش نخواهد بود.

رضا کیانیان خطاب به زاکانی: مشاوران شما نه ایران را می شناسند نه هنر را! شنبه 10 دی 1401

رضا کیانیان خطاب به زاکانی: مشاوران شما نه ایران را می شناسند نه هنر را!

19 دی: بازیگر معروف خطاب به شهردار تهران گفت: تا آنجا که می‌دانم شما تا به حال خرجی برای خرید و بازسازی خانه‌ها و ساختمان‌های قدیمی تهران نکرده‌اید. زیبایی‌هایی که باد و آب و خاک و آتش و معتادان و موادفروشان به مرور در حال نابود کردن‌شان هستند. ساختمان‌های تاریخی را هم دوست نداشتید.

زیدآبادی: همان «گشت ارشاد»، بهتر است! شنبه 10 دی 1401

زیدآبادی: همان «گشت ارشاد»، بهتر است!

19 دی: احمد زیدآبادی نوشت، اینکه برخی دستگاه‌های حاکم در صدد برآمده‌اند تا محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم ارائۀ خدمات عمومی به مشتریان بدون روسری را از طریق اقداماتی مانند پلمب مراکز خرید، جایگزین گشت‌ارشاد کنند، در حقیقت نظم و انسجام اجتماعی را از راه به جان هم انداختن شهروندان هدف گرفته‌اند.

هشدار نسبت به طرح های جایگزین گشت ارشاد شنبه 10 دی 1401

هشدار نسبت به طرح های جایگزین گشت ارشاد

19 دی: نماینده ولی فقیه و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشت: تجربه ‎گشت ارشاد خیابانی با پیشنهادهایی که دوقطبی سازتر و مخاطره‌آمیزترند، تکرار نشود.

تقدیر از سفیر ایران در پکن به عنوان چهره برتر خبری سال 2022 شنبه 10 دی 1401

تقدیر از سفیر ایران در پکن به عنوان چهره برتر خبری سال 2022

19 دی: سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در مراسم 21امین سالگرد تاسیس مجله Home and Abroad به عنوان چهره برتر خبری در سال 2022 انتخاب شد.

آقایان مسئول! تا سواد حرف زدن یاد نگرفته اید حرف نزنید پنجشنبه 8 دی 1401

آقایان مسئول! تا سواد حرف زدن یاد نگرفته اید حرف نزنید

19 دی: گستره فضای مجازی پر است از هنرنمایی معکوس برخی از مدیران که دقیقاً همان نتیجه‌ای را می‌دهد که حریف انتظار آن را می‌کشد.

زیباکلام: آقای رئیسی چه تعداد از معترضان اعتراف کردند؟ پنجشنبه 8 دی 1401

زیباکلام: آقای رئیسی چه تعداد از معترضان اعتراف کردند؟

19 دیک آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟ هیچ یک از معترضان در بیرون و شرایط عادی اظهار کرده‌اند که فریب خورده‌ایم و دیگر در تظاهرات و اعتراضات شرکت نمی‌کنیم؟