19 دی: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از تعزیر و جریمه یک کشتارگاه به اتهام گرانفروشی مرغ در قم خبر داد و گفت: این واحد به پرداخت 2 میلیارد و 612 میلیون و 500 هزار ریال محکوم شد.

به گزارش اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی گفت: در پی افزایش قیمت مرغ در سطح شهر قم، طرح تشدید برخورد با متخلفان و با هدف پیشگیری از روند افزایش خودسرانه قیمت مرغ، با برگزاری گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان قم تشکیل که در این راستا پرونده‌ای به اتهام گرانفروشی تشکیل و جهت رسیدگی به یکی از شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم و احضار متهم و اخذ اظهارات وی، به دلیل عجز از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام گرانفروشی محرز و مسلم را اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت:‌ کشتارگاه متخلف به علت داشتن سابقه تخلف، علاوه بر ممهور نمودن پروانه بهره برداری واحد به مهر تخلف سوم، تعطیلی موقت به مدت یک ماه و نصب پارچه به عنوان گرانفروش، به پرداخت 2 میلیارد و 612 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی معادل 5 برابر ارزش ریالی تخلف در حق دولت محکوم شد.

  • نویسنده :
  • منبع :