19 دی: رییس کمیسیون بهداشت مجلس دهم با بیان اینکه برخی ناجوانمردانه هر چه هست را به رییس جمهوری نسبت می‌دهند، گفت: رییس جمهوری بسیاری از اختیارات را به استانداران تفویض کرده است و در این شرایط طبیعتا نمی‌تواند به تنهایی برای تمام استان‌ها تصمیم گیری کند.

«علی نوبخت حقیقی» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: رییس جمهوری بر موضوع کرونا نظارت دارد همه چیز در کشور گروهی است و تک تک وزارت‌خانه‌ها نسبت به این مسائل مسوول هستند و همه دستگاه‌ها با وزارت بهداشت همکاری و همراهی می‌کنند.

نایب رییس و دبیر شورای مشورتی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به طرح برخی اتهام زنی‌ها به رییس جمهوری درباره تصمیم گیری درباره تعطیلات کرونا، گفت: اگر شخص رییس جمهوری جلوی اجرای یک دستور را بگیرد باید افشا شود که اینگونه نیست اینها همه‌اش حرف است. رییس جمهوری در همه مراحل و جریانات مقابله با کرونا فعال بودند. در ستاد ملی مقابله با کرونا بحث‌های گسترده ای می‌شود و آنچه که نهادهای بهداشتی و تخصصی در جهان می‌گویند در ستاد کرونا اجرا می‌شود.

نوبخت حقیقی یادآور شد: رییس جمهوری بسیاری از اختیارات را به استانداران تفویض کرده است و در این شرایط طبیعتا نمی‌تواند به تنهایی برای تمام استان‌ها تصمیم گیری کند. مسوولان دیگر باید پای کار بیایند. یکی از راهکارها تعطیلی کشور است، نه همه آن.

وی با تاکید بر همراهی مردم و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی تصریح کرد: اگر  قرار باشد کشور تعطیل شود ولی دورهمی‌ها شروع شود، مشکلی حل نمی‌شود همه مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی تاکید کرد: برخی ناجوانمردانه هر چه هست را به رییس جمهوری نسبت می‌دهند، این درست نیست. رییس جمهوری به اندازه کافی  در این زمینه وقت گذاشته‌اند و اشکال جای دیگری است.

  • نویسنده :
  • منبع :