19 دی: تفاهم نامه مسکن و اشتغال جامعه ایثارگران استان قم، قم عصر سه شنبه طی جلسه ای با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار قم به امضا رسید.

استاندار قم در این جلسه که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی زین الدین، خاطرنشان کرد: در روزهای سخت کرونایی باید نام و یاد همه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه سلامت را گرامی بداریم.

بهرام سرمست با اشاره به تفاهم نامه مسکن و اشتغال ایثارگران، بر ضرورت اجرای مفاد این تفاهم نامه تأکید کرد و گفت: همه مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا ولی نعمت ما هستند و ما هرچه به مردم و جامعه خدمت کنیم، باز هم باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی توفیق خدمتگزاری در شهر کریمه اهل بیت(س) را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در این روزها که مردم با شرایط تحریم و مشکلات معیشتی و ویروس منحوس کرونا درگیر هستند، امیدواریم خدمتگزار صادق برای مردم این خطه مقدس باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه بر اساس این تفاهم نامه مسکن برای ۳ هزار و ۵۵۰ ایثارگر تأمین می شود، اظهار داشت: از سال ۸۴ فقط یک هزار و ۱۳۲ مسکن برای ایثارگران تأمین شده بود.

حجت الاسلام حسن هنرمند از ساماندهی اشتغال جامعه ایثارگران استان قم به میزان سه برابر سال های گذشته خبر داد و گفت: پرداخت معوقات ایثارگران، پرداخت مطالبات دانشگاهها و بروزرسانی بدهی بیمه ها از جمله خدمات ارزشمندی است که در بنیاد شهید کشور به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اهدای بسته های بهداشتی و درمانی برای ایثارگران در ایام کرونا، تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی، با وجود همه محدودیت های کرونایی، برنامه ها و اقدامات مرتبط با جامعه ایثارگران استان قم با رعایت تمامی موازین بهداشتی به انجام رسیده است.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز سه شنبه در سفر یک روزه به شهر مقدس قم ضمن زیارت قبور مطهر شهدا، تفاهم نامه مسکن و اشتغال را با استاندار قم به امضا رسانده و با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :