19 دی: آیت الله حسین نوری همدانی ازمراجع تقلید گفت:دولت دست واسطه‌ها را قطع کند تا اجناس ارزان شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، آیت الله نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، با تشکر از خدمات انجام شده تاکید کرد: امروز گرانی کمر مردم را شکسته و آنان درمشکلات سخت معیشتی هستند.

وی پایین بودن پول ملی و وجود واسطه‌ها را دو مشکل مهم دربالا بودن قیمت‌ کالاهای اساسی دانست و افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید دست واسطه ها را قطع کند تا هم تولید کننده و هم مصرف کننده سود ببرد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و امروز وظیفه اول مسئولان خدمت به مردم است.

این مرجع تقلید همچنین دربخش دیگری از سخنان خود،گفت: امروز با توجه به افتتاح سفارتخانه رژیم صهیونیستی در بحرین با آن سابقه درخشان تاریخی، روز عزای جهان اسلام است.
آیت الله نوری همدانی با اشاره به سفر نتانیاهو به بحرین و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در آن کشور، امروز را روز عزای جهان اسلام دانست و باتوجه به سابقه بحرین و برخاستن علماء بزرگ در آن کشور تاکید کرد: در اسلام مرز جغرافیای ملاک نیست و علماء بحرین با جهاد و شهادت باید به مبارزه خود ادامه دهند و سکوت و بی‌تفاوتی جایز نمی‌باشد. 

در سفر غیر رسمی وزیر جهاد کشاورزی به قم که بدون اطلاع قبلی و حضور خبرنگاران صورت گرفته است، کاظم خاوازی با شماری از مراجع و علمای قم دیدار و گفت وگو می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :