19 دی: فیلم مستند «جان‌پناه» تولید مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شبکه الجزیره قطر با موضوع کرونا در دست تهیه است.

به گزارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند جان‌پناه تولید مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شبکه الجزیره قطر، به کارگردانی فرزاد جعفری با موضوع کرونا در دست تهیه است و اوایل سال ۱۴۰۰ آماده نمایش می‌شود.

در خلاصه موضوع این مستند کرونایی که فیلمبرداری آن ۷ ماه به طول انجامیده، آمده است: «با شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد افراد مبتلا به آن، بیمارستان نیمه‌تمامی در شهرری از طرف وزارت بهداشت برای بستری ۴۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در نظر گرفته می‌شود و همزمان یک شرکت ساختمانی مسئولیت تکمیل این پروژه‌ را به عهده می‌گیرد. جواد رئیس کارگاه این پروژه است. او موظف می‌شود ۲ طبقه از این بیمارستان را ظرف ۲۰ روز آماده بهره‌برداری کند، اما این مساله جواد را با چالش‌های فراوانی مواجه می‌کند ...»

عوامل تولید مستند جان‌پناه عبارتند از پژوهشگر و کارگردان: فرزاد جعفری، فیلمبرداران: گلاره کیازند و فرزاد جعفری، فیلمبردار دوم: علی جلالی، فیمبرداران آرشیو: امیرحسین کامیابی، مهران بیات و امیرحسین جهان‌تاب، صدابردار: نوید مهر، تدوینگران: سیمون ریچاردسون و کامبیز صفاری، تهیه‌کنندگان: گلاره کیازند، کامبیز صفاری، رضا پاکروان (AOK MEDIA HOUSE / SEETO PRODUCTIONS)، تولید مشترک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شبکه تلویزیونی الجزیره، با همکاری شرکت چاوش راه بنا.

  • نویسنده :
  • منبع :