19 دی: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: 90 پایه دوربین نظارتی در سطح شهر نصب‌شده و به‌زودی دوربین‌ها نظارتی نیز نصب و راه‌اندازی می‌شود.

عباس ذاکریان با تأکید بر نقش دوربین‌های نظارتی و کنترلی در کاهش تخلفات رانندگان اظهار داشت: با راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی و کنترلی شاهد کاهش چشمگیر تصادفات منجر به فوت در سطح شهر هستیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در بلوار آیت‌الله بروجردی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: از زمان راه‌اندازی دوربین‌های کنترلی و نظارتی این بلوار شاهد کاهش صد درصد تصادفات منجر به فوت در این بلوار هستیم.

ذاکریان تعداد دوربین‌های فعال سطح شهر را بیش از ۲۰۰ دوربین اعلام و بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ دوربین تردد شمار در مبادی و ورودی‌های شهر و رودخانه، ۱۲۰ دوربین کنترلی و ۱۴۰ دوربین نظارتی در سطح شهر فعال است.

وی از نصب ۹۰ پایه دوربین نظارتی در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر۹۰ پایه دوربین جدید در سطح شهر نصب‌شده و تا پایان سال ۹۰ دوربین نظارتی بر روی پایه‌ها نصب و وارد مدار می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تأکید کرد: اجرای سیستم کنترل ترافیک با دوربین یکی از ضرورت‌های شهر هوشمند بوده و در ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان تأثیر دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :