19 دی: هر دلار امروز (یکشنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (شنبه) ۵۰ تومان ارزان‌تر است.

نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه) ۲۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش یک هزار و ۱۸۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۴۷۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۳۹۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۶۳۸ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۳۶۲  تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۶۵۵ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (شنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۴ هزار و ۶۶۴ تومان معامله شد.

ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز شنبه، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۶۹۵ تومان فروخته و قیمت حواله دلار نیز ۲۵ هزار و ۴۸۱تومان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار چند هفته گذشته به ثبات رسیده و در کانال ۲۵ هزار تومانی در نوسان است.

از سوی دیگر با توجه به ناآرامی ها در آمریکا و حمله معترضان طرفدار ترامپ به کنگره این کشور،‌ ارزش جهانی دلار نیز کاهش پیدا کرد. این در شرایطی است که قیمت رمزارزها (ارزهای دیجیتال) در بازارهای مالی دنیا رو به افزایش است.

  • نویسنده :
  • منبع :