19 دی: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: برنامه‌ريزی برای توزيع 300 تُن پرتغال و 150 تُن سيب در قالب 22 غرفه در سطح مناطق 8 گانه برای تنظيم بازار شب عيد صورت گرفته است.
به گزارش سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در این سازمان در راستای خدمت‌رسانی به زائرین و همشهریان در آستانه نوروز، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای توزیع ۳۰۰ تُن پرتغال و ۱۵۰ تُن سیب در قالب ۲۲ غرفه میوه تنظیم بازار نوروزی، در سطح مناطق هشتگانه با همکاری سازمان صمت در حال انجام است.

وی با تأکید بر نقش سازمان میادین در تعیین و استقرار محل عرضه میوه تنظیم بازار و همچنین در رابطه با نحوه رسیدگی و نظارت بر این غرفه ها بیان داشت: تمام موارد نظارتی و بازرسی از جمله کیفیت میوه‌ها، قیمت‌ها، نحوه توزیع و … بر عهده سازمان صمت بوده و خارج از وظایف این سازمان است.

مظفری تصریح کرد: تصمیم گیری در رابطه با برپایی یا جمع آوری غرفه‌های عرضه میوه نوروزی برعهده سازمان میادین شهرداری نیست؛ و سازمان میادین در راستای مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، بر اساس وظیفه ذاتی خود صرفا تامین مکان، نصب و استقرار چادرهای عرضه محصولات را عهده دار است.
  • نویسنده :
  • منبع :