19 دی: فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۱۲ دلال و واسطه اقتصادی، که قصد توزیع ۲۶ تن گوشت مرغ به نرخ غیر مصوب در البرز را داشتند خبر داد .
سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر این که تعدادی از افراد سودجو در منطقه "کردان" در شهرستان "ساوجبلاغ" قصد عرضه خارج از شبکه توزیع و به نرخ غیر مصوب گوشت مرغ را دارند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز به همراه نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.
به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که حدود ۲۶ تن گوشت مرغ  بدون مجوز توسط ۱۲ نفر دلال و واسطه به کشتارگاهی در کردان منتقل شده است و بنا به گفته مالک کشتارگاه به صورت شبانه از استان های شمالی کشور به این محل انتقال داده شده تا با قیمت غیر مصوب، در بازار عرضه شود.
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که ارزش مرغ های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان هشت میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه ۱۲ نفر دستگیر و برای رسیدگی به جرایمشان تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز شدند.
 وی افزود: بر اساس رای سازمان تعزیرات حکومتی، مقادیر کشف شده به جایگاه توزیع عمده فروشی در شهر کرج منتقل تا با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.
سردار محمدیان ضمن هشدار به سودجویان گفت: افرادی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار و اختفاء کالاهای مورد نیاز مردم کرده و به دنبال سودجویی هستند باید بدانند که با آن ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :