19 دی: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به لغو تمام برنامه‌های نیمه شعبان گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران نیز مسدود خواهد شد.
به گزارش شنبه شب روابط عمومی استانداری قم، بیژن سلیمان پور اظهار داشت: برابر مصوبه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا هشتم و نهم فروردین ماه جاری از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می‌آید.
رئیس شورای اطلاع رسانی قم یادآور شد: از تمام هموطنان می‌خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند چرا که هیچ‌گونه برنامه‌ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.
وی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد و تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران اعم از بلوار پیامبر اعظم، بلوار مرجعیت و غیره مسدود خواهد شد.
سلیمان پور بیان کرد: هیچ‌گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه‌های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش می شود.
وی با بیان اینکه همه این تصمیم‌ها مطابق با دستورهای ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است تصریح کرد: از همه هموطنان و شهروندان قم می‌خواهیم در منازل خود برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت را از طریق فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی مشاهده کنند.
قم از روز بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته از منطقه آبی به منطقه زرد و نسبتا پرخطر کشور وارد شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :