19 دی: مدیرکل کمیته امداد استان قم از ارائه 110 میلیارد و 708 میلیون ریال خدمات به نیازمندان در ماه مبارک رمضان سال گذشته خبر داد و خواستار مشارکت جدی‌تر مردم در سال جاری شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: با مشارکت مردم نیکوکار و خیران، در ماه مبارک رمضان سال گذشته خدمات قابل‌توجهی به نیازمندان ارائه شد و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی خدمات این نهاد در ماه رمضان سال گذشته را در چهار سرفصل عنوان و اظهار کرد: در سال گذشته ضمن پرداخت وجه نقد و بُن غیر نقدی به تعدادی از خانواده‌ها به میزان قابل‌توجهی سبد کالا و غذای گرم نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

میرشکار از پرداخت بُن غیر نقدی به 104 خانوار و واریز وجه نقد ویژه ماه مبارک رمضان به‌حساب هفت هزار و 367 سرپرست خانوار خبر داد و گفت: در سال گذشته 13 هزار و 656 سبد کالا نیز در بین افراد بی‌بضاعت توزیع شد.

وی افزود: این سبدهای کالا که در مقاطع مختلف و به‌صورت متنوع به خانواده‌های نیازمند تحویل شد شامل برنج، روغن، تخم‌مرغ، رب گوجه‌فرنگی، ماکارونی، حبوبات، چای، پنیر و خرما بوده است.

میرشکار بابیان اینکه در سال 99 طرح آشپزخانه‌های مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی شد تصریح کرد: در استان قم نیز 140 هزار پُرس غذای گرم پخت و در بین ایتام و محرومان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از جمع‌آوری حدود دو میلیارد و 500 میلیون ریال فطریه در عید سعید فطر سال گذشته خبر داد و گفت: مجموع خدمات ارائه‌شده این نهاد در ماه مبارک رمضان سال گذشته هم 110 میلیارد و 708 میلیون بوده است.

وی با اعلام اینکه قصد داریم در ماه رمضان امسال نیز 200 هزار پُرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع کنیم از مردم و خیران خواست تا به هر شکل ممکن این نهاد را در این امر خداپسندانه یاری کنند.

وی ادامه داد: اگر کسی قصد کمک نقدی برای اطعام و افطاری افراد نیازمند دارد می‌تواند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037997900001125 واریز کند و افرادی هم که می‌توانند با وسیله نقلیه خود مددکاران این نهاد را در توزیع غذا درب منازل کمک کنند عدد 1 را به سامانه پیامکی 3000333325 ارسال کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :