19 دی: پرسپولیس با پیروزی مقابل الوحده امارات، لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی شروع کرد.
پرسپولیس ایران و الوحده امارات از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فاتوردا در شهر گوای هند به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به نفع پرسپولیس تمام شد.

سید جلال حسینی در دقیقه ۴۰ برای پرسپولیس گل زد.

پرسپولیس با این پیروزی سه امتیازی شد و الوحده بدون امتیاز در جدول رده‌بندی جای گرفت.

نیمه اول

پرسپولیس بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه دو، نخستین موج حمله سرخپوشان روی دروازه الوحده انجام گرفت که ضربه احسان پهلوان به کرنر رفت و ثمری برای این تیم نداشت.

در دقیقه چهار، احمد نوراللهی از فاصله حدودا ۲۵ متری دروازه الوحده را با شوت خطرناک خود تهدید کرد که ضربه چندان دقیق نبود.

در دقیقه شش، ارسال پهلوان به روی دروازه و رها کردن توپ توسط عالیشاه، مغانلو را صاحب موقعیت خوبی کرد که توپ با برخورد به او به بیرون رفت.

در دقیقه هشت، حرکت انفرادی مهدی ترابی از سمت چپ زمین و عبور از دو، سه بازیکن و در ادامه ارسال توپ به روی دروازه، با ضربه سر مغانلو همراه بود و توپ به دیرک دروازه خورد.

در دقیقه ۲۰، ماتاژ در مقابل دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت زمینی او به راحتی در آغوش حامد لک قرار گرفت.

در دقیقه ۲۲، ارسال خلیل ابراهیم به داخل محوطه جریمه، به ماتاژ رسید که ضربه او در این موقعیت خطرناک، داخل چارچوب نبود.

در دقیقه ۳۱، عمر خربین مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت زد که ضربه محکم و زمینی او در شرایطی که حامد لک نظاره گر بود، با اختلاف اندک از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵، ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی، روی سر کنعانی‌زادگان فرود آمد که او به جای دروازه خالی الوحده، توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۳۹، ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر، با ضربه کنعانی‌زادگان به سمت دروازه رفت که توپ توسط مدافع الوحده و با ضربه سر از روی خط برگردانده شد.

گل: در دقیقه ۴۰، پاس مهدی ترابی به مقابل محوطه جریمه، با شوت بغل پای سید جلال حسینی وارد دروازه الوحده امارات شد.

نیمه دوم

در دقیقه ۴۶، شوت خطرناک عمر خربین از مقابل محوطه جریمه با اختلاف اندک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۸، اشتباه وحید امیری در دفع توپ و فرصت طلبی خلال ابراهیم، باعث موقعیت خوبی برای تیم اماراتی شد که در نهایت توپ ارسالی با حرکت به موقع سیدجلال حسینی دفع شد.

در دقیقه ۶۴، مهدی ترابی با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه او از فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰، مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه سرنگون شد که پرسپولیسی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور نظری غیر از این داشت.

در دقیقه ۸۷، عیسی آل کثیر با یک ضد حمله تند و تیز صاحب موقعیت گلزنی شد اما او در حالی که می توانست به وحید امیری پاس بدهد، توپ را روی دروازه ارسال کرد که این کار را خوب انجام نداد.

این دیدار در نهایت با یک گل به سود شاگردان یحیی تمام شد و پرسپولیس به اولین سه امتیاز خود دست یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (کارت زرد) (عیسی آل کثیر ۷۰) و شهریار مغانلو (کمال کامیابی نیا ۷۷).

ترکیب الوحده: راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم (عبدالله ۸۸)، تیم ماتاژ، خمیس اسماعیل (کارت زرد) (اسماعیل مطر ۶۳)، عبدالله الکربی، لی می یونگ‌جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله حامد (منصور الحربی ۸۲) و عمر خربین.
  • نویسنده :
  • منبع :