19 دی: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت قم گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان ۳۶ هزار تومان تعیین شده است.
به گزارش سازمان صمت قم، امیرحسین پروان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و آغاز ماه مبارک رمضان در پایان هفته جاری، اظهار داشت: قنادی‌ها در گروه یک شغلی قرار دارد و با وجود تعطیلی بازار می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون امور بازرگانی داخلی و توسعه تجارت صمت قم اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک ۳۶ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۳۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی در ادامه بیان کرد، با عنایت به بررسی‌های انجام شده در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در استان و با توجه به نامه کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف استان مبنی بر موافقت اولیه با نرخ فروش زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان و
طرح موضوع در جلسه نرخ گذاری در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت، مراتب در دومین کاگروه تنظیم بازار استان در سال جاری مطرح و به شرح ذیل تصمیمات لازم اتخاذ شد:

۱- نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک ۳۶۰۰۰ تومان
۲-نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه درجه دو ۳۱۰۰۰ تومان
۳-نرخ هر کیلو زولبیا و بامیه گل بزرگ سفارشی، دارای مغز گردو بصورت توافقی

پروان در پایان گفت شهروندان محترم در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی وموارد دیگر با شماره ۱۲۴ تماس گرفته وآن را گزارش نمایند.

ضمناً اتحادیه قناد و شیرینی پز نیز ملزم به تهیه و توزیع نرخنامه‌های مندرج بصورت مجزا بر اساس نوع درجه به واحدهای تحت پوشش خود است.
  • نویسنده :
  • منبع :