19 دی: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در راستای تبلیغات ضد ایرانی صهیونیست‌ها، مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه دستیابی به سلاح اتمی را نمی‌دهد.
به گزارش الجزیره، گابی اشکنازی که روز جمعه در نشست چهارجانبه وزیران خارجه امارات، رژیم صهیونیستی، یونان و قبرس صحبت می‌کرد، مدعی شد: اسرائیل هر اقدامی که لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی انجام خواهد داد.
این در حالی است که ایران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تأکید کرده است؛ اما در مقابل رژِیم صهیونیستی هنوز به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه دسترسی به برنامه هسته‌ای خود را نداده و همچنان سیاست غیرقانونی توسعه این برنامه و گسترش زرادخانه اتمی خود را ادامه می‌دهد.
امروز در شهر «باووس» قبرس وزرای خارجه امارات، رژیم صهیونیستی، یونان و قبرس در نشست چهارجانبه‌ای به بررسی راه‌های تعمیق روابط خود پرداختند.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین اظهار داشت: در نشست امروز، درباره راهکارهای دستیابی به رفاه و ثبات در منطقه گفت و گو انجام شد.
این مقام صهیونیستی اضافه کرد: ما همچنین زمانی را برای بررسی تهدیدهای ایران و حزب الله برای ثبات در خاورمیانه و صلح منطقه‌ای اختصاص دادیم.
اشکنازی پیش‌تر نیز از دیدار با «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات در قبرس خبر داده بود.
روز جمعه در شهر «باووس» قبرس وزرای خارجه امارات، اسرائیل، یونان و قبرس در نشست چهارگانه‌ای به بررسی راه‌های تعمیق روابط خود پرداختند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا