19 دی: مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: مشارکت قمی‌ها با کمیته امداد در سال 99 بیش از 119 میلیارد تومان بود که نسبت به سال قبل آن 80 درصد رشد داشت.
آئین اطعام مهدوی کمیته امداد استان قم همزمان با نخستین روزهای ماه مبارک رمضان با میزبانی آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور احمد امیرآبادی نماینده مجلس و مدیران ارشد کمیته امداد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به رشد 80 درصدی مشارکت مردم در سال 99 نسبت به سال 98 گفت: کمکهای مردمی در سال گذشته 119 میلیارد تومان بوده است که از همه مردم نوعدوست و نیکوکار قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم افزود: کمیته امداد استان قم در همین شرایط سخت توانست آمار رشد قابل توجهی را در بیشتر زمینه ها مانند پرداخت تسهیلات، درمان، مسکن و حتی ازدواج دختران تحت حمایت به مردم اعلام کند.

میرشکار افزایش خدمات این نهاد را حاصل به کار بستن رهنمودهای مراجع عظام و علما دانست و تصریح کرد: استان قم در سال 99 در طرح اکرام ایتام و محسنین و همچنین در مددکاری رتبه نخست را از لحاظ کمی و کیفی به خود اختصاص داده است.

 وی از خبرهای خوش این نهاد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که به فضل الهی و با کمک مردم نیکوکار و خیران بتوانیم 200 هزار پُرس غذای گرم، 22هزار بسته معیشتی 150 تا 450 هزار تومانی بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از همّت امدادگران استان برای حامی یابی 4000 فرزند یتیم و محسنین خبر داد و گفت: در همین ماه مبارک 280 سری کمک جهیزیه به ارزش حدود 21 میلیون تومان شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به نوعروسان تحت حمایت اهدا خواهد شد.

وی همچنین مسکن را دغدغه مهم افراد بی بضاعت عنوان و اظهار کرد: اگر مشکلات زمین از طرف مسئولان استانی برطرف شود با رایزنی های انجام شده 2000 خانوار دارای سرپناه می شوند.
  • نویسنده :
  • منبع :