19 دی: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی با بیان اینکه به دلیل درخواست حزب مردمی اصلاحات و دیگر احزاب رسما اعلام می‌کنم که نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستم، گفت: تمام توان خود را به کار خواهم گرفت که در این انتخابات برنامه‌هایم را اجرا کنم.
وی افزود: کابینه من پر از نشاط، انقلابی‌گری، جوان و قدرتمند خواهند بود. ۵۰ درصد کابینه را خانم‌ها و ۵۰ درصد دیگر را آقایان توانمند تشکیل خواهند داد. همین جا اعلام می کنم که معاون اول من یک خانم خواهد بود.
فومنی با بیان اینکه کابینه من کابینه نخبگان است، اظهار کرد: برنامه ما تحت عنوان برنامه جامعه ایران نوین و ملت سربلند منتشر خواهد شد. من به نفع هیچ کاندیدایی نیز کنار نخواهم رفت و تا پایان کار می‌مانم حتی اگر ردصلاحیت شوم و مطمئن هستم اصلاح‌طلبان مردمی از من حمایت می‌کنند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه هیچ مشکلی ندارم که شورای نگهبان بخواهد من را تایید نکند، اظهار کرد: به عنوان یک دبیرکل حزب فردی هستم که رجل سیاسی محسوب می‌شوم و از این جهت مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم حتی پیش از این هم یک بار کاندید شدم که شورای نگهبان هم من را تایید می‌کرد اما خودم کنار کشیدم و انصراف دادم.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا