19 دی: رییس دادگستری داورزن در استان خراسان رضوی گفت: این نهاد به موضوع آزار یک کودک روستایی حامی تیم فوتبال استقلال تهران که کلیپ آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده ورود کرده است.
محمد دهنوی جمعه شب در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک روستایی طرفدار تیم استقلال در یکی از توابع شهرستان داورزن افزود: بعد از پخش کلیپ، تحقیقات لازم در راستای احراز صحت و سقم موضوع آغاز شده است.
وی ادامه داد: دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی و پلیس فتا برای بررسی موضوع و شناسایی افراد صادر شده که در صورت ارتکاب این رفتار غیرقانونی در حوزه قضایی شهرستان داورزن به زودی با عاملان، برخورد قضایی خواهد شد.
رییس دادگستری داورزن گفت: نتایج بررسی و محاکمه به زودی اعلام خواهد شد.
عصر جمعه تصاویری در شبکه های مجازی کشور منتشر شد که در آن فردی با آزار دادن یک کودک او را مجبور به دادن شعار علیه تیم محبوبش می کند.
در خبرها به نقل از رسانه های محلی شهرستان داورزن آمده است این کودک حدود ۱۲ ساله اهل روستای نهالدان این شهرستان است.
پس از انتشار این تصاویر طیف عظیمی از کاربران در فضای مجازی خواستار برخورد قانونی با مسببان آزار و اذیت این کودک شده اند.
همچنین سایت باشگاه استقلال تهران در واکنش به این رخداد اعلام کرد: این باشگاه ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست می نماید افرادی را که در این کلیپ، کودک هوادار استقلال را مورد خشونت کلامی و فیزیکی قرار داده اند مورد پیگرد قانونی قرار دهد. 

  • نویسنده :
  • منبع :