19 دی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، دو قطبی کردن دکتر ظریف‬⁩ و ⁧‫شهید سلیمانی‬⁩ را افتادن در تله دشمن دانست و بر پشتیبانی از وزارت امور خارجه برای موفقیت در مذاکرات وین تاکید کرد.
«جلیل رحیمی جهان آبادی» روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تامین ⁧‫منافع‬⁩ و ⁧‫امنیت ملی‬⁩ ⁧‫ایران‬⁩ نیازمند ⁧‫دیپلماسی‬⁩ هوشمندانه و ⁧‫بازدارندگی دفاعی‬⁩ است، ایجاد تقابل بین این دو بازوی قدرتمند ملی، زیانبار است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه نوشت: دو قطبی ⁧‫دکتر ظریف‬⁩ و ⁧‫شهید سردار سلیمانی‬⁩ در کشور، افتادن به تله دشمن است. وزارت خارجه برای موفقیت در  مذاکرات وین نیازمند حمایت است. هوشیار باشیم.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته مصاحبه تقطیع شده‌ای از «محمدجواد ظریف»‌ وزیر امور خارجه از سوی رسانه معاند ایران اینترنشنال منتشر شد و هجمه‌های زیادی علیه دستگاه دیپلماسی و شخص ظریف ایجاد کرد.
این در حالی است که «علی ربیعی»‌ سخنگوی دولت تاکید کرده بود که در تله‌ای که رسانه‌های بدخواه وطن برای تخریب فداکاریهای سربازان ما در میان افکار عمومی طراحی کرده‌اند نیفتیم و دوگانه ابداعی «مذاکره- میدان» از سوی این رسانه‌ها را بازتولید نکنیم. ایران امروز به توازنی ظریف میان «مقاومت میدانی» و «امر دیپلماسی» بیش از هرزمانی دیگر احتیاج دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :