19 دی: سریال «سرزده» با حضور زنده‌یاد علی انصاریان، در ایام شب‌های قدر از شبکه یک سیما و آی‌فیلم پخش خواهد شد.

با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر، مجموعه احضار از شنبه ۱۱ تا چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه پخش نمی‌شود و به جای آن مینی سریال سرزده در جدول پخش شبکه یک قرار گرفته است. این سریال از امشب هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود. 

همچنین در شبکه آی‌فیلم سریال سرزده جایگزین سریال طنز پاورچین می‌شود. 

سریال پلیسی سرزده به‌کارگردانی بهادر اسدی که در سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت، این بار از کانال فارسی آی‌فیلم و شبکه یک پخش می‌شود. 

در این سریال بهرنگ علوی، زنده‌یاد علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی و رامبد شکرآبی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

داستان سریال سرزده، داستان رضا و اصلان است که رقبای کشتی چوخه بوده و از دوستان قدیمی هستند. رضا، پلیس شده و اصلان هم در کارهای خلاف فعالیت دارد. رضا چهار سال قبل موفق می‌شود که اصلان را دستگیر کند. اصلان اکنون از زندان آزاد شده است و در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان که شرایط کرونایی در ایران حاکم است، قصد انجام آخرین کار و توبه کردن را دارد که کارهایش خراب می‌شود؛ چون ردش توسط یکی از افراد رضا زده شده و رضا و اصلان دوباره رو به روی هم قرار می‌گیرند. سرزده از امروز به مدت پنج روز مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها خواهد بود. این سریال در ۱۰ قسمت ساخته شده که هر روز دو قسمت از آن به نمایش گذاشته می‌شود. 

دنبال‌کنندگان آی‌فیلم می‌توانند این سریال پلیسی‌اجتماعی را هر روز ساعت ۱۸:۰۰ تماشا کنند. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 

  • نویسنده :
  • منبع :