19 دی: عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: محمد جواد ظریف و صادق خرازی از سوی حزب ندای ایرانیان به عنوان داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به جبهه اصلاحات ایران معرفی شده است.
سعید نورمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، درباره معرفی داوطلبان حزب ندای ایرانیان به جبهه اصلاحات ایران برای اعلام نامزد واحد اصلاحات برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری،  گفت: در کنگره ششم حزب ندا، اعضا با جمع بندی شرایط به این تحلیل رسیدند که ایران امروز برای انتخابات ریاست جمهوری نیاز به دیپلمات دارد و بهترین گزینه‌هایی که تصور می کردیم برای این حوزه می‌توانند کارآمد باشند محمدجواد ظریف و صادق خرازی بود.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: پس از تصویب کنگره، جلساتی را با ظریف و خرازی داشتیم و از آنها خواستیم حضور جدی در انتخابات داشته باشند ظریف دغدغه‌هایی داشت که بیشتر معطوف به همان پستی بود که در اینستاگرام خود گذاشته بود.
نورمحمدی اضافه کرد: دغدغه‌های ظریف بیشتر مربوط به پس از رای آوردن بود. او دغدغه‌ها و سوالات جدی را مطرح می‌کرد. منتها ما نظرات خود را منتقل کردیم و تلاش کردیم پاسخ برخی از دغدغه‌ها را بدهیم.
وی درباره سید محمد صدر معاون وزیر امور خارجه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: صدر جزو گزینه‌های حزب ندای ایرانیان نبود ولی ظریف و خرازی چون با یکدیگر کار می‌کردند و از هم شناخت داشتند، به عنوان داوطلبان پیشنهادی حزب ندای ایرانیان معرفی شدند.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره اینکه اسم ظریف پرتکرارترین نام میان گزینه‌های معرفی شده احزاب به جبهه اصلاحات است، یادآور شد: ظریف نمی‌تواند نسبت به آینده این سرزمین بی‌تفاوت باشد و فکر می‌کنیم تصمیمی که او می‌گیرد در نهایت با سنجیدن آینده و شرایط فعلی کشور خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :