19 دی: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: برای داشتن کشوری قوی در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره و رشد در همه این ابعاد باید مشارکت بالایی در انتخابات رقم بخورد.
آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) افزود: راه عبور از مشکلات کنونی کشور انتخاب درست است و مردم هرکجا که تحت تاثیر دشمنان و رسانه‌های خارجی در انتخابات شرکت کردند دچار خسارت‌های مادی و معنوی شدند.

وی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی در افغانستان گفت: مسلمانان باید از مردم این کشور حمایت کنند و اجازه ندهند توطئه‌های دشمنان در این کشور عملیاتی شده و بار دیگر این سرزمین با مشکلات جدیدی دست‌وپنجه نرم کند.

امام جمعه قم با اشاره به درگیری‌های اخیر در غزه و افزایش توانمندی دفاعی جبهه مقاومت در فلسطین نیز بیان کرد: فروپاشی اسرائیل غاصب آغاز شده و هیچ‌کس نمی‌تواند مانع از نابودی این رژیم جعلی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احادیثی در رابطه با اهمیت تقوا و حفظ حدود الهی خاطرنشان کرد: کسی که تقوا نداشته باشد در زندگی خود دچار شقاوت و بدبختی می‌شود.

آیت الله سعیدی بیان کرد: تقوا مهم‌ترین عامل درونی در پاکیزگی انسان و شکوفایی معنویت است و دراین‌بین روزه‌داری دستاورد مهمی در معنویت درونی است.

وی ادامه داد: انسان باید مراقبت کند تا دستاورد ۳۰ روز روزه‌داری خود را تا ماه مبارک سال آینده حفظ کند.
  • نویسنده :
  • منبع :