19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۴ هزار لیتر روغن خوراکی سویا توسط مأموران انتظامی کلانتری ۲۵ خبر داد.
سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یک انبار مواد غذایی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۲۵ قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مذکور اعزام و نسبت به بازرسی از انبار اقدام کردند.

سرهنگ جعفریان گفت: در بازرسی صورت گرفته ۵۴ عدد حلب ۱۷ لیتری و ۳ هزار و ۱۲۰ عدد بطری یک لیتری جمعاً حدود ۴ هزار لیتر روغن خوراکی سویا احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

وی افزود: در نهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ جعفریان با تأکید بر اینکه مبارزه با احتکار از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف یک هزار و ۹۰ ثوب پوشاک قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف یک هزار و ۹۰ ثوب پوشاک و ۱۴ طاقه پارچه قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری این فرماندهی در راستای مقابله با خودروهای حامل کالای قاچاق در عوارضی قم - تهران به یک دستگاه خودرو پرشیا مشکوک و شده و دستور توقف صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بی‌اعتنا به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و به سمت مجتمع تجاری «مهر و ماه» متواری می‌گردد لیکن با تلاش مأموران متوقف و در بازرسی از داخل خودرو یک هزار و ۹۰ ثوب پیراهن مردانه و ۱۴ طاقه پارچه قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله مکشوفه ۵۰۰ميليون ریال برآورد و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.



  • نویسنده :
  • منبع : پایگاه خبری پلیس