19 دی: استاندار قم با اشاره به ضرورت تغییر و جا ‌به جایی ساعت اداری در این استان از ابتدای خردادماه گفت: در حال حاضر علی الحساب برای اینکه کاهش و کسری ساعت اداری جهت ارائه خدمت نداشته باشیم با کلیات مصوبه مربوط به ساعت فعالیت ادارات از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ موافقت می‌کنیم.
بهرام سرمست روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم افرود: در این زمینه باید یک هماهنگی با هیات دولت داشته باشیم، چرا که وحدت رویه‌ای در کل کشور برای این موضوع نیاز است.

وی بیان داشت: ظاهرا این وحدت رویه وجود ندارد، ما باید آن را اعمال کنیم، از این رو کلیات این مصوبه را با جا به جایی ساعت کار از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ منوط به هماهنگی با هیات دولت می‌پذیریم تا از اول خرداد تا پایان مرداد اجرا کنیم.

استاندار قم ادامه داد: اگر تغییری حاصل شد به اداره‌ها ابلاغ خواهد شد و فعلا این مصوبه به هماهنگی‌های نهایی و ابلاغ کتبی منوط می‌باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به کار بیمارستان مادر از نقش آفرینی بخش خصوصی در این زمینه قدردانی کرد و افزود: در بحبوحه کرونا به این نتیجه رسیدیم که اگر این بیمارستان حمایت شود و تسهیلات بانکی در اختیار آن قرار بگیرد، می تواند در خدمت درمان استان باشد.

سرمست با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از طرف دولت برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان مذکور خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهوری، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه نقش مهمی در حمایت از این طرح داشتند و نهایتا باعث شد که این بیمارستان را به این مرحله برسانیم.

وی یادآور شد: بازدیدهایی که از این بیمارستان صورت گرفت، حکایت از آن داشت که با کیفیت بسیار خوب و استانداردهای لازم در حال آماده سازی است و امروز این آمادگی وجود دارد که در مدار درمان قرار بگیرد.

استاندار قم افزود: حتی این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی نیز اعلام آمادگی کرده و از این جهت برای شهروندان و بیمارانی که در این شرایط سخت کرونایی به درمان نیاز دارند، کار جدیدی خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم که این بیمارستان به ماموریت‌های اصلی خود که از نام آن نیز مشخص است اقدام، و به مادران خدمت رسانی کند.

سرمست بیان کرد: در منطقه پردیسان که منطقه کم برخوداری است وجود این بیمارستان، امکان بسیار ارزشمندی است و خدا را شاکر هستیم که در اوج تحریم و بحران توانستیم قدمی را برای خدمت به همشهریان برداریم.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا