19 دی: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نیمی از واحدهای مسکونی پروژه ۱۲۰ هزار واحدی مسکن محرومان کشور تحویل متقاضیان شده است و تا پایان دولت دوازدهم کل تعهد انجام می‌شود.
 محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در آیین نمادین بهره برداری از مسکن محرومان استان اصفهان که در تیران و کرون در غرب این خطه برگزار شد، افزود: سال گذشته پروژه مسکن محرومان در استان‌های کشور به صورت تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض دولت آغاز شد و امسال شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی با بیان اینکه اعتبار کمک بلاعوض آن توسط سازمان برنامه بودجه تامین شد و بنیاد مسکن وظیفه احداث این منازل را بر عهده دارد، اظهارداشت: تاکنون ۶۰ هزار واحد مسکن محرومان  در مناطق مختلف کشور احداث شده است و هفتگی با سفر به یک استان کلید آن‌ها تحویل متقاضیان‌می‌شود.

نوبخت گفت: ۶۰ هزار واحد مسکونی نیمه تمام پروژه محرومان تا پایان کار دولت دوازدهم تکمیل و مورد بهره برداری مالکان قرار می‌گیرد.

وی از اجرای طرح احداث مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه نیز خبرداد و گفت: این پروژه غیر از مسکن محرومان است که با وام قرض الحسنه چهاردرصدی و کمک بلاعوض سازمان برنامه و بودجه احداث می‌شود.

نوبخت یادآور شد: برای تکمیل پروژه مسکن مهر و پایان پرونده آن کمک‌هایی از سوی دولت انجام شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :