19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: ۲۱ نفر حین قماربازی در یک باب منزل مسکونی در حوزه پاسگاه پیر بازار این شهر دستگیر شدند.
به گزارش روز جمعه روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان، سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرایم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.
وی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در منزل مسکونی خود در منطقه پیربازار با تجمع افراد اقدام به دایر کردن مکان قماربازی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند ، افزود: در بازرسی از این منزل، ۲۱ نفر حین قماربازی دستگیر و ۳ دست آلات قمار و ۹۸ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال وجه نقد نیز کشف شد.
وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حافظی با اشاره به اینکه قمار یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است که موجب فروپاشی خانواده‌ها می‌شود از شهروندان خواست، در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :